Jak jsme rozběhli prodeje ubytování kouzelných míst v ČR z 0 na 50 000 000 Kč ročně.
Díky inovativnímu webu s personalizovanou nabídkou a neustálým vylepšováním jeho výkonu i funkcí. A co vše se muselo změnit na pozadí celé firmy.
Obrat z nových tržeb
Lidská úspora (FTE)
Expanze na AU, IT, PL a SK
Firma Amazing Places Petra Kotíka stála před 6 lety před zásadním rozhodnutím – jak zprostředkovat prodeje ubytování nasmlouvaných partnerů v onlinu. Dva roky přešlapovala na místě a řešila, kudy na to. Bylo nutné navrhnout řešení vzájemně propojených systémů, zastřešených novým webem s přehlednou nabídkou kouzelných míst, a tím urychlit výběr zážitkového pobytu. Dále začít získávat data o chování uživatelů, pravidelně vyhodnocovat výkon webu i reklam a vše propojit s obchodními výsledky Amazing places i nasmlouvaných partnerů.
Petr Kotík vymyslel nádherný projekt, který dlouho fungoval jen jako katalogová nabídka. Jako správný vizionář tušil, že dozrál čas k jeho přesunu do on-line prodeje. Potkali jsme se ve fázi, kdy byl projekt tvorby nového webu již rozjetý.
Najatí IT externisté s Petrem hovořili jazykem, kterému nerozuměl, projekt se natahoval a bobtnal, zejména díky nejasně definovaným cílům a prioritám. Hrozilo několikanásobné navýšení ceny projektu i ztráta důvěry nasmlouvaných partnerů, majitelů kouzelných míst.
Tomáš k nám dorazil na doporučení. Chvíli jsme k sobě nacházeli cestu, protože na začátku nebylo úplně vydefinované, na co všechno potřebujeme IT konzultanta. Ty cíle jsme nakonec nastavili až spolu s Tomášem.
Petr Kotík
Většina majitelů firem jsou vizionáři. Vědí PROČ byznys dělají a kam směřují. Definice konkrétních cílů, které jejich vizi naplní, však pro ně může být výzvou, hlavně když jsou v tom namočení vývojáři.
Úkolem najatého konzultanta je vizi správně pochopit, společně s majitelem pojmenovat cíle i priority a přetavit je do zadání pro tým, který vizi zhmotní.Tomáš Zísler
Abychom mohli s Petrem Kotíkem společně pojmenovat hlavní cíl spolupráce, bylo třeba, abych pochopil celý hospitality byznys, myšlení Petra co by majitele firmy i jeho klientů, majitelů kouzelných míst v Česku i zahraničí.
A také potřeby koncových uživatelů, kteří na nový web dorazí a budou si chtít vybrat z nabídky a obratem zážitek rezervovat a zaplatit. Tuto fázi odhaduji na nižší desítky hodin společných hovorů.
S Tomášem jsme dlouhé hodiny spolu seděli, diskutovali a bavili se o všech věcech opravdu obšírně. Já jsem mu říkal svoji vizi, svoji představu, co chci a on se ze začátku samozřejmě hodně ptal.
Petr Kotík
V poznávací fázi je potřeba odhalit a pojmenovat i to, co není vidět na první pohled – např. nefungující vnitřní procesy, zastaralé systémy, ale třeba i špatně nastavené smlouvy od externích dodavatelů.
Konzultant vidí souvislosti a odhaluje skryté pasti a potenciální výzvy pro budoucí hladký průběh spolupráce. Je potřeba sladit i očekávání kolem rozpočtu, nastavit si mantinely, dle kterých pak budeme hledat optimální postup a řešení realizace.Tomáš Zísler
U Amazing Places prodáváme to nejzajímavější z ubytování, často spojené s nádhernými fotkami. Těm musí odpovídat design, který je stejně precizní, vede uživatele webem a ještě nechá jednotlivá místa vynikat.
U Amazing Places prodáváme to nejzajímavější z ubytování, často spojené s nádhernými fotkami. Těm musí odpovídat design, který je stejně precizní, vede uživatele webem a ještě nechá jednotlivá místa vynikat.
Ať už telefonicky nebo osobně, váš projekt probereme naprosto nezávazně.
První konzultaci nabízím zdarma. Získáte tak hlubší představu o mých odborných dovednostech, jak pracuji, ale i jaký jsem člověk.
Z těchto konzultací většinou vznikne cenová nabídka na míru.
Důvěra a upřímnost u mne stojí na prvním místě. Můžete se spolehnout, že vše, co si řekneme, zůstane jen mezi námi.
Pokud se nacházíte v situaci, kdy je téma konzultace obzvláště choulostivé, domluvíme se na podmínkách sdílení informací, např. podpisu NDA. Vaše důvěra ve mne a upřímný obraz vašeho byznysu jsou nezbytné ingredience pro správný start naší spolupráce.
Tel. číslo
Zisler s.r.o. – Spisová značka C 305877
vedená u Krajského soudu v Plzni
Kancelář Praha:
WeWork
Národní 135/14, 110 00, Praha
Fakturační údaje:
Vojtěšská 211/6
110 00 Praha
IČ: 06366244
DIČ: CZ06366244