Případovky

Sjednocení webů mezinárodního holdingu

Jak jsme rozběhli prodeje ubytování kouzelných míst v ČR z 0 na 50 000 000 Kč ročně.

Díky inovativnímu webu s personalizovanou nabídkou a neustálým vylepšováním jeho výkonu i funkcí. A co vše se muselo změnit na pozadí celé firmy.

8be29022-e1683906460334

Co spolupráce klientovi přinesla

50 miliónů

Obrat z nových tržeb

5 členný tým

Lidská úspora (FTE)

4 nové země

Expanze na AU, IT, PL a SK

Krok za krokem od tištěných katalogů k online prodeji ubytování

Firma Amazing Places Petra Kotíka stála před 6 lety před zásadním rozhodnutím – jak zprostředkovat prodeje ubytování nasmlouvaných partnerů v onlinu. Dva roky přešlapovala na místě a řešila, kudy na to. Bylo nutné navrhnout řešení vzájemně propojených systémů, zastřešených novým webem s přehlednou nabídkou kouzelných míst, a tím urychlit výběr zážitkového pobytu. Dále začít získávat data o chování uživatelů, pravidelně vyhodnocovat výkon webu i reklam a vše propojit s obchodními výsledky Amazing places i nasmlouvaných partnerů.

1/ Setkání s klientem

Vize vs. konkrétní cíl spolupráce

Petr Kotík vymyslel nádherný projekt, který dlouho fungoval jen jako katalogová nabídka. Jako správný vizionář tušil, že dozrál čas k jeho přesunu do on-line prodeje. Potkali jsme se ve fázi, kdy byl projekt tvorby nového webu již rozjetý. 

Najatí IT externisté s Petrem hovořili jazykem, kterému nerozuměl, projekt se natahoval a bobtnal, zejména díky nejasně definovaným cílům a prioritám. Hrozilo několikanásobné navýšení ceny projektu i ztráta důvěry nasmlouvaných partnerů, majitelů kouzelných míst.

petr_kotik_amazing_places2_1640x872_5a1be583a2

Tomáš k nám dorazil na doporučení. Chvíli jsme k sobě nacházeli cestu, protože na začátku nebylo úplně vydefinované, na co všechno potřebujeme IT konzultanta. Ty cíle jsme nakonec nastavili až spolu s Tomášem.

Většina majitelů firem jsou vizionáři. Vědí PROČ byznys dělají a kam směřují. Definice konkrétních cílů, které jejich vizi naplní, však pro ně může být výzvou, hlavně když jsou v tom namočení vývojáři.

Úkolem najatého konzultanta je vizi správně pochopit, společně s majitelem pojmenovat cíle i priority a přetavit je do zadání pro tým, který vizi zhmotní.

2/ Poznání klienta

Hodiny společných diskuzí

Abychom mohli s Petrem Kotíkem společně pojmenovat hlavní cíl spolupráce, bylo třeba, abych pochopil celý hospitality byznys, myšlení Petra co by majitele firmy i jeho klientů, majitelů kouzelných míst v Česku i zahraničí. 

A také potřeby koncových uživatelů, kteří na nový web dorazí a budou si chtít vybrat z nabídky a obratem zážitek rezervovat a zaplatit. Tuto fázi odhaduji na nižší desítky hodin společných hovorů.

petr_kotik_amazing_places2_1640x872_5a1be583a2

S Tomášem jsme dlouhé hodiny spolu seděli, diskutovali a bavili se o všech věcech opravdu obšírně. Já jsem mu říkal svoji vizi, svoji představu, co chci a on se ze začátku samozřejmě hodně ptal.

V poznávací fázi je potřeba odhalit a pojmenovat i to, co není vidět na první pohled – např. nefungující vnitřní procesy, zastaralé systémy, ale třeba i špatně nastavené smlouvy od externích dodavatelů.

Konzultant vidí souvislosti a odhaluje skryté pasti a potenciální výzvy pro budoucí hladký průběh spolupráce. Je potřeba sladit i očekávání kolem rozpočtu, nastavit si mantinely, dle kterých pak budeme hledat optimální postup a řešení realizace.

3/ Výsledky spolupráce

Vzhled, nové funkcionality a výkon nového webu

Web jako výstavní skříň kouzelných míst

U Amazing Places prodáváme to nejzajímavější z ubytování, často spojené s nádhernými fotkami. Těm musí odpovídat design, který je stejně precizní, vede uživatele webem a ještě nechá jednotlivá místa vynikat. 

Web jako výstavní skříň kouzelných míst

U Amazing Places prodáváme to nejzajímavější z ubytování, často spojené s nádhernými fotkami. Těm musí odpovídat design, který je stejně precizní, vede uživatele webem a ještě nechá jednotlivá místa vynikat. 

Pojďme si zavolat. Za 5 minut budeme mít jasno, jestli oběma stranám dává smysl bavit se dál.

Neberu vám telefon a chcete se se mnou spojit co nejdříve? Napište mi e-mail.

veleknez_3

Jak probíhá první kontakt

Ať už telefonicky nebo osobně, váš projekt probereme naprosto nezávazně.

První konzultaci nabízím zdarma. Získáte tak hlubší představu o mých odborných dovednostech, jak pracuji, ale i jaký jsem člověk.

Z těchto konzultací většinou vznikne cenová nabídka na míru.

Důvěra a upřímnost u mne stojí na prvním místě. Můžete se spolehnout, že vše, co si řekneme, zůstane jen mezi námi.

Pokud se nacházíte v situaci, kdy je téma konzultace obzvláště choulostivé, domluvíme se na podmínkách sdílení informací, např. podpisu NDA. Vaše důvěra ve mne a upřímný obraz vašeho byznysu jsou nezbytné ingredience pro správný start naší spolupráce.